Svedbergs Front - Bye-Bye platsbrist

Den första tanken är, snyggt. Sedan det uppenbara, väldigt mycket skulle kunna få plats här. Till och med sådant som människor normalt inte förvarar i ett badrum. Dessutom döljs alla rördragningar på ett snyggt och smart sätt.

MODULSYSTEM MED TUSEN LÖSNINGAR
Front är mer än en badrumsmöbel. Det är skåp, lådor och hyllor i all oändlighet. Ett modulsystem som går att bygga som kunden själv vill. Det går därför också enkelt att anpassa till olika badrum och storlekar.

ENKELT ATT MONTERA
Eftersom alla moduler monteras utanför tätskiktet går Front att installera i alla badrum. Utan att ombyggnader förknippade med stora kostnader behöver göras. Och eftersom allt är vägghängt blir det dessutom väldigt lättstädat.

FEM FÖRDELAR MED FRONT
• Monteras utanför tätskiktet – säker installation.
• Förvaring från golv till tak.
• Front döljer all synlig rördragning.
• WC med Hygien+ och mjukstängande sits.
• Svensktillverkat.

För mer information kontakta:
Dan Pettersson, produktchef
dan.pettersson@svedbergs.se

För bildmaterial gå in på: svedbergs.se/bildbank
Användarnamn: svedbergsguest Lösenord: svedbergsguest
eller kontakta:
Kicki Ljungviken
kicki.ljungviken@svedbergs.se

• badrumsinredning
  • badrum

Svedbergs startades 1920 som bleckslageri men övergick 1962 till att tillverka badrumsskåp. Under sjuttiotalet utvecklades badrumsmöbler och under åttiotalet började dagens inriktning, att utveckla, tillverka och marknadsföra det kompletta badrummet under egna varumärket Svedbergs. Företaget är marknadsledande i Norden på badrumsmöbler och utvecklar hela tiden sortimentet för att täcka alla behov som konsumenten har i sitt badrum. Moderbolaget Svedbergs i Dalstorp AB bedriver sin verksamhet i Dalstorp, Västergötland där merparten av produktionen sker.