Ackreditering för media till SM-veckan i Sundsvall

SM-veckan i Sundsvall äger rum den 29 juni-5 juli. Stora Torget i City, Baldershov, Hamnen och Himlabadet är några av de platser och arenor där tävlingarna kommer hållas.

Torsdag 2 juli avgörs Superenduro i Hamnen.

Vi välkomnar nu alla medier att bevaka SM-veckan i Sundsvall!

Du kan läsa mer om program och deltagande idrotter på www.smveckan.se

Ackreditering/Anmälan skickas till roger.andersson@sundsvall.se senast den 22 juni.

Vi behöver veta:

• Namn
  • Arbetsgivare/uppdragsgivare
  • Närvaro (vilka dagar)
  • Uppgift (fotograf, skribent, radio, TV etc)
  • Om du ska bevaka Superenduro

Säkerheten är viktig kring tävlingarna, i synnerhet vid motorsport, därför vill vi att också uppger om du tänker bevaka superenduro.

Bo och resa

SM-veckan avgörs mitt under turistsäsongen i Sundsvall vilket gör att det är hårt tryck på boendet. Sundsvall har tagit fram en sajt där du själv kan leta och boka ledigt boende. Här finns allt från hotell i centrum till stugor, hus, campingar och lägenheter:

Mer information om Sundsvall hittar du på http://visitsundsvall.se/. Har du frågor om Sundsvall, boende eller andra upplevelser under din vistelse kan du kontakta info@visitsundsvall.se, 060-658 58 000.

Välkommen till SM-veckan i Sundsvall!

• sm-veckan
  • superenduro