Ändra styrelse, företagsnamn, räkenskapsår eller kanske ägare?

Precis som för en människa sker i ett företag förändringar i omvärlden eller för en själv som gör att man vill eller måste anpassa sig för att fungera bättre i förhållande till de nya förutsättningar som inträffat. Det kan som exempel handla om att någon person ska in i eller ur styrelsen eller att företagets namnverksamhetsinriktning eller räkenskapsår behöver ändras, ägare ska tillkomma eller utgå, m.m.

Eftersom vi varje år medverkar med de formalia som krävs i tusentals ändringsärenden av mycket varierande slag kan du som kund lita på att vi hanterar din ändring professionellt och smidigt och enligt gällande lagar och förordningar.

Genom att be oss ordna med formaliteterna kan du spara tid och energi som istället kan ägnas åt företagets egentliga verksamhet. Beställningsblankett för ändring finns här (länken leder direkt till en beställningsblankett i PDF format).

Om du föredrar att göra en beställning per telefon eller genom ett besök hos oss går det självklart bra att göra så. Välkommen!

Frågor

Ring gärna till eller besök något av våra kontor!

Falun  Stockholm
023-79 23 00                  08-23 41 15