Erfarenhet ger kompetens

Skid-VM’s sista dagar är nu i helgen och tävlingarna avslutas med lite längre distanser. Helgens tävlingar innehåller backhoppning och 3 mil för damer på lördag och 5 mil för herrar på söndag. Heja Sverige! Vi har verkligen medaljchans båda dagarna.

Vi kan enas om att det varit fantastiska tävlingar på en mycket välorganiserad tävlingsplats, vid idrottsanläggningen Lugnet, här i Falun. Det märks tydligt att Falun organiserat skid-VM förr. Falun har faktiskt organiserat skid-VM fyra gånger genom åren 1954, 1974, 1993 och 2015, det man gör flera gånger om blir man bra på.

Vi har erfarenhet av bolagsfrågor sedan 1954

Vi på Svenska Standardbolag AB har jobbat med bolagsfrågor och lagerbolag sedan 1954 och har en lång gedigen erfarenhet. På våra kontor i Sverige, Falun, Stockholm, Göteborg och Malmö, har vi genom åren hanterat över 300 tusen olika typer av bolagsärenden och våra mest kända tjänster är lagerbolaget AB Grundstenen och vår Snabbavveckling Slutstenen.

Du får tillgång till vår kompetens och erfarenhet

På samtliga kontor har vi bolag till salu och hjälper till med att registrera företag, köpa företag, varumärke eller domännamn. Vi behärskar aktiebolagslagen, varumärkeslagen, firmalagen, lag om ekonomiska föreningar och andra relaterade lagar som rör bostadsrättsföreningar, kommanditbolag, handelsbolag m m.

På vårt Falukontor finns expertisen för snabbavveckling av aktiebolag. För att få ett snabbt pris använd vår online beställning.

Frågor? Kontakta oss!

Fråga oss gärna, vi kan bolagsärenden. Vi svarar på dina frågor per telefon, mail eller via ett besök.

Falun (HK): 023 79 23 00
Stockholm: 08 23 41 15