Helkund, delkund, engångskund

I likhet med många andra företag har vi olika kategorier av kunder. Helkunden anlitar oss så fort det handlar om något, vad det än må vara som ska registreras hos Bolagsverket eller Patentverkets varumärkesavdelning. Eller kanske gällande registrering av domännamn och därmed sammanhängande frågor. Fördelarna är uppenbara, vid återkommande kontakter lär man känna, förstå och lita på varandra. Därigenom fungerar det mesta enklare, snabbare och smidigare för alla.

Delkunden ordnar själv eller genom sin revisor enklare ärenden men ber om vår hjälp i mer komplexa ärenden.

Exempel på engångskunden är ett litet konsultföretag med samma verksamhet år efter år och som startar sitt företag med vår hjälp. Återkommer troligen till oss när företaget efter många års verksamhet ska avvecklas.

Av erfarenhet ser vi ditt behov

2016 är vårt 62:a verksamhetsår. Innevarande år har vi hjälpt till med 6 000 ärenden. Ingen annan på marknaden har samma långa och breda erfarenhet. Detta och att vi hänger med i den tekniska utvecklingen och lagändringar, fortlöpande utbildar oss och alltid strävar att bli ännu bättre på att se till våra kunders behov gör att vår kompetens och våra möjligheter att hjälpa till är unika.
De allra flesta frågeställningar, hinder eller problem kan vi lösa. Om du har ett ärende hos Bolagsverket eller Patentverkets varumärkesavdelning och det har uppstått ett hinder för registrering, kan vi komma med förslag till lösning.

Öppettider under jul och nyår

Vi har som vanligt full beredskap samtliga vardagar 08.00 – 16.30 för att ta hand om beställning av bolag eller annat bolagsärende.

Du kan även beställa bolag online, dygnet runt >>

Chatta med oss!

Oavsett vilken kundkategori du hör till är du välkommen med frågor. Klicka på den gröna rutan längst ner i högra hörnet att webbläsaren för att starta en chatt.

Olika former av lagerbolag >>
AB Grundstenen >>