Samarbete med Mabi Hyrbilar ger föreningar förmånliga priser

Svensk Innebandy har tecknat ett samarbetsavtal med Mabi Hyrbilar. Nu kan du transportera dig själv och tränarkollegan, eller kanske hela laget, till en match med en hyrbil – allt till ett förmånligt pris.

Det nya avtalet ger alla innebandyföreningar och dess medlemmar möjlighet att hyra personbil eller minibuss till avtalspriser. Det gäller både i föreningssammanhang och privat.

Thomas Westberg, Key account manager på Mabi Hyrbilar om samarbetet:

- Vi på Mabi är glada över att få vara en del av Svensk Innebandy och över att kunna bidra till förbundets många satsningar på idrottsutövare i alla åldrar.

Mabi Hyrbilar ingår i koncernen Mabi Rent och är ett av Sveriges största enskilda biluthyrningsföretag. Sedan starten i Stockholm 1989 har de vuxit konstant och i dag bedriver de biluthyrning på fler än 100 orter, flygplatser och centralstationer, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Mabis mål är att erbjuda hyrbilar till konkurrenskraftiga priser utan att tumma på kvalitet, säkerhet, service eller tillgänglighet.

- Vi är mycket nöjda med det här samarbetet som ger alla innebandymänniskor runt om i Sverige ett bra resealternativ, säger Göran Harnesk, generalsekreterare för Svensk Innebandy.

Mer information:
Magnus Nilsson, arrangemangsansvarig Svensk Innebandy, tel: 08-514 274 42