Alla kan bli vinnare i vårt VM-lotteri!

I Svenska Ridsportförbundets VM-lotteri kan alla bli vinnare - föreningar, VM-ryttare och lottköpare!

VM-lotteriet ska ge ryttare, kuskar och voltigörer en rejäl grundplåt till VM-resan till Kentucky, USA.
Det kommer att bli ett dyrt mästerskap men naturligtvis ska den svenska VM-truppen få alla chanser att delta i WEG 2010 och förhoppningsvis ta medaljer.
De aktiva ska kunna koncentrera sig på kval, träning och uppladdning så de kommer så väl förberedda de bara kan till världsmästerskapet nästa år.

I vår monter under Falsterbo Horse Show presenteras vår VM-kollektion, ytterligare ett sätt att stödja de aktiva. Kollektionen innehåller pikétröja, keps och pin för The Swedish Equestrian Support Team. Överskottet från försäljningen går till VM-kassan.

VM-lotterna kommer att säljas av våra föreningar, från kansliet och på våra stora evenemang som Falsterbo Horse Show, Stockholm International Horse Show och Göteborg Horse Show.
VM-lotterna kommer att finnas till försäljning i september, men redan nu går det att förhandsbeställa lotter, både för företag och privatpersoner.

Vi erbjuder våra föreningar att sälja VM-lotter mot en bra förtjänst för ridklubben.
Lotterna kostar 35 kronor styck för föreningarna att köpa. Ordinarie lottpris är 50 kronor. Mellanskillnaden går till ridklubbens verksamhet.

VM-lotteriet har fantastiska vinster, de flesta skänkta av företag och privatpersoner som vill göra sitt för att Sverige ska kunna delta i VM. Se bifogad vinstplan.

Och det finns fina priser för föreningarna också!
För de klubbar som säljer flest lotter finns fina vinster att hämta. Förstapriset är en häst till ridskolan eller ett VM-hinder! Det kommer att finnas ytterligare fina priser.

Lotterna levereras i början på hösten!

Kontakt:
Emmelie Johansson, Svenska Ridsportförbundet, 0220-456 76, emmelie.johansson@ridsport.se
Lotta Amnestål, Svenska Ridsportförbundet, 0220-456 35, lotta.amnestal@ridsport.se