Volkswagen Riders Tour tillbaka

Under våren kommer Volkswagens och Svenska Ridsportförbundets uppskattade inspirationskvällar, Volkswagen Riders Tour tillbaka. Starskottet går i Luleå den 9 april.

Riders Tour arrangeras av Volkswagen och Svenska Ridsportförbundet  tillsammans med flera  samarbetspartners och innebär intressanta och lärorika ridsportkvällar där den hästintresserade får möjlighet att lära sig mer.
Senast Volkswagen Riders Tour inspirerade runt om i Sverige var vintern 2011 och nu kommer den uppskattade serien ridsportkvällar tillbaka.
Det blir en kväll som andas ridsport. Volkswagen Riders Tour kommer att resa runt till 16 platser i Sverige, från norr till söder.
Kvällen inleds med en föreläsning av en känd ridsportprofil. Därefter kommer Volkswagen tillsammans med Svenska Ridsportförbundet, Agria, ATG, Hööks och TUA att bjuda på en kunskapslyftande kväll.

HÄR hittar du mer information om föredragshållare, medverkande företag, mm på ridsportkvällarna.

Anmälan sker på www.vwriderstour.se där det också finns adresser till de Volkswagenhandlare där kvällarna äger rum.

Volkswagen Riders Tour 2013
9 april Luleå