Platser kvar till Playitas i mars - boka senast 18/1

Ladda för säsongen på soliga Playitas! I mars anordnar STF ett träningsläger som preppar dig inför den kommande sommarens stora mästerskap. Lägret riktar sig främst till dig som tävlar i age group.

Kicka igång säsongen på soliga Playitas! Följ med Svenska Triathlonförbundet på ett träningsläger som preppar dig inför den kommande sommarens stora mästerskap. Lägret riktar sig främst till dig som har planer på att hänga med oss ut i världen och tävla under blågul flagg nästa år. Vi erbjuder grundprogram för veckan, sim-, cykel- och löppass, bokade simbanor, kartor för cykel- och löprundor, samt pass med löpteknik och styrketräning för triathleter. Vi tränar tillsammans och gruppens gemensamma erfarenheter och styrkor tas tillvara. Det kommer bli en rolig, boostande och lärorik vecka! Maria Larsson, förbundets age group manager, är ledare tillsammans med minst fyra andra. Det finns också möjlighet att styra sin träning fritt och på plats bestämma vilka du kör med och hur.