Core Protein Bar – nu ännu bättre

I nya Core Protein Bar har Svenskt Kosttillskott satsat mer på smaken och konsistensen än någonsin. Ett överdrag av äkta och fyllig choklad, krämig toffe eller fudge, härlig tungkittlande cocos och en fräsch smak av lemon cheesecake är några av signaturerna för Core Protein Bar.

Proteinbaren kan ätas som ett smidigt mellanmål när du är på språng eller efter träningspasset för att förse kroppen med energi och ge den bästa möjliga förutsättningar för återhämtning. Varje bar innehåller hela 20 gram protein som snabbt tas upp av kroppen.

– Folk värdesätter att kunna få i sig rätt näring på ett smidigt och gott sätt. Ofta associeras proteinbars med någonting som smakar torrt och tråkigt. Vi tycker att vi satt en ny nivå inom hur en god proteinbar ska smaka och med den här produkten tar vi upp kampen på riktigt, säger Morgan Norrestam, vd på Svenskt Kosttillskott.