Svenskt Kosttillskott sponsor till freeskiern Hugo Burvall

Svenskt Kosttillskott utökar sitt ambassadörsteam med freeski stjärnan Hugo Burvall. Hugo ingår i freeski landslaget och är en av de unga stora talangerna inom sporten. 2017 deltog han bland annat i OS, X-Games och världscupen i Slope Style och Big Air.

Vi är mycket glada och stolta över att välkomna Hugo till vårt ambassadörsteam. Svenskt Kosttillskott vill hjälpa idrottare inom olika sporter att nå sin fulla potential och samarbetet med Hugo innebär en satsning på ett för oss helt nytt område– nämligen Free-Ski och vintersport. Vi ser framemot samarbetet med Hugo och önskar honom lycka till i backen i vinter.

"Jag tycker det är otroligt kul att få en partner, som Svenskt Kosttillskott och framförallt att dom satsar på en växande sport som Free-Ski. Med hjälp av Svenskt Kosttillskott ser jag möjligheten att träna ännu hårdare, och uppnå nya mål med min sport." säger Hugo Burvall.

För pressinformation, bilder och sponsorförfrågningar vänligen kontakta:

Malin Henriksson Social Media, Ambassador & Event Manager

E-post: malin@svensktkosttillskott.se