Svenssons i Lammhult nominerat till Svenska Designpriset 2016

Möbelföretaget Svenssons i Lammhults kundtidning C/O SVENSSONS, har nominerats till Bästa kundtidning 2016 vid tävlingen Svenska Designpriset.

C/O SVENSSONS ges ut 2 ggr per år till en stor andel av Svenssons i Lammhults kunder men kan också hämtas gratis i kedjans fem butiker samt läsas online. Total trycks kundtidningen i en upplaga om 90.000 ex/utgåva. C/O SVENSSONS har tidigare både nominerats och belönats för sin form och sitt innehåll, bland annat vid Swedish Content Awards.

- Att bli nominerade i hård konkurrens med några av Sveriges starkaste varumärken är en ära som ger oss mer energi att göra innehåll som våra kunder älskar. För oss handlar det om ett sätt att ge uttryck för vår passion för design, kvalitetsmöbler och designhistoria, säger Johan Swedenborg, marknadschef för Svenssons i Lammhult.

Kundtidningen produceras av Klintberg Niléhn i nära samarbete med Svenssons i Lammhult.
I tävlingen Svenska Designpriset ger en jury hälften av rösterna, och hälften står folket för. Vill du rösta på Svenssons i Lammhults kundmagasin C/O SVENSSONS kan du göra det via länken som följer, senast den 18 september: http://www.designpriset.se/rostning.php

• svenska designpriset
  • johan swedenborg