Antikmässan 14-17 februari 2013

Inredningsmässan för antikviteter, Antikmässan är Skandinaviens stora antikhändelse. Sveriges Konst- och Antikhandlareförening är medarrangör och trettio av föreningens medlemmar ställer ut i mässhallens främre del. Där visas design, smycken, klassiska antikviteter, allmoge, konst, mattor och mycket mera. Antikhandlarna har sparat sina bäste föremål till mässan vilket ger ett spännande utbud.

Utställande medlemmar i föreningen är; Hatt Konsthandel & Antikvariat, Silver o Form, Lundgrens, Stens antik, Fryxells Antikvitetshandel, Larssons Konsthandel, Galleri Claes Moser, Mollbrinks Konsthandel, Gula Huset, Ekenstam Antik, Orangeriet Antik Trädgårdskonst, P.S.T. Windahl Fine Oriental Antiquities & Works of Art, Knutssons Antik & Konsthandel, Kurt Ribbhagen, Napoleon Antique, Galerie Donner, Edelstam Konst & Antikviteter, Sweden Antique, Berglöfs Antikhandel, Antiqvm, Zimmerdahl Antiques & 20th Century Design, Staaf i Lund, Galleri Frendberg, Antik West, Modernity, Johan Sjöstens Antikhandel, Larssons Antik, Freidenfelts Antik, Thunér Antikhandel.

Sveriges Konst- och Antikhandlareförening är representerad med egen monter C06:19 varifrån det utgår guidade visningen två gånger om dagen; torsdag 12.30 och 14, fredag 11 och 13, lördag 11 och 13.

Antikmässans öppettider 14-17 februari: torsdag 11-19, fredag 10-18, lördag 10-18, söndag 10-17