Helsingborgs Antikmässa 25-28 juli 2013

Pressmeddelande   •   Jun 28, 2013 08:31 CEST

Sommarens mest innehållsrika och attraktiva antikmässa är den årligen återkommande Helsingborgsmässan 25-28 juli. 25 av medlemmarna i Sveriges Konst- och Antikhandlareförening ställer ut i A-hallen. Här finns smycken, konst, silver, mattor, antikviteter, design, allmoge och mycket mera.  I år i nya luftkonditionerade lokaler som också rymmer en trevlig restaurang.

Medlemmarna i Sveriges Konst- och Antikhandlareförening ställer ut i A-hallen:

AntikWest, Antiqvm, Berglöfs Antikhandel, Beso Ur & Antik, Ekenstam Antik, Galleri Claes Moser, Galleri Frendberg, Gula Huset, Johan Sjösten Antikhandel, Bo Knutsson Antik och Konsthandel, Kurt Ribbhagen, Edelstam Konst & Antikviteter, Larssons Antik, Lundgrens, Mollbrinks Konsthandel, Napoleon Inredningar, Windahl Fine Oriental Antiquities & Works of Art P.S.T., Silver o Form, Snäckan Antik, Staaf i Lund, Stens antik, Sweden Antiques, Tumlaren Antikaffär, Zimmerdahl 20th Century Design.

Plats: Helsingborgs Arena

Öppettider: Torsdag 11-19, Fredag 11-18, Lördag 11-18, Söndag 10-16

Entre: 120 kr, barn upp till 15 år fri entré

SverigesKonst- och Antikhandlareförening, SKAF, är en branschorganisation för konst- och antikhandlare inom handelsområdena konst, antikviteter och design. Föreningen har 54 medlemmar med säte i Sverige och Finland och är de främsta experterna inom sina respektive områden. Sveriges Konst- och Antikhandlareförening arrangerar vartannat år Skandinaviens ledande antikmässa Grand Antiques, är årligen medarrangör till den stora antikmässan i Älvsjö och Helsingborg konst & antikmässa.

Kommentarer (0)