Helsingborgs Antikmässa 25-28 juli 2013

Sommarens mest innehållsrika och attraktiva antikmässa är den årligen återkommande Helsingborgsmässan 25-28 juli. 25 av medlemmarna i Sveriges Konst- och Antikhandlareförening ställer ut i A-hallen. Här finns smycken, konst, silver, mattor, antikviteter, design, allmoge och mycket mera.  I år i nya luftkonditionerade lokaler som också rymmer en trevlig restaurang.

Medlemmarna i Sveriges Konst- och Antikhandlareförening ställer ut i A-hallen:

AntikWest, Antiqvm, Berglöfs Antikhandel, Beso Ur & Antik, Ekenstam Antik, Galleri Claes Moser, Galleri Frendberg, Gula Huset, Johan Sjösten Antikhandel, Bo Knutsson Antik och Konsthandel, Kurt Ribbhagen, Edelstam Konst & Antikviteter, Larssons Antik, Lundgrens, Mollbrinks Konsthandel, Napoleon Inredningar, Windahl Fine Oriental Antiquities & Works of Art P.S.T., Silver o Form, Snäckan Antik, Staaf i Lund, Stens antik, Sweden Antiques, Tumlaren Antikaffär, Zimmerdahl 20th Century Design.

Plats: Helsingborgs Arena

Öppettider: Torsdag 11-19, Fredag 11-18, Lördag 11-18, Söndag 10-16