Ribbhagen öppnar i nya ljusa lokaler på Birger Jarlsgatan 2, Stockholm.

Firma Kurt Ribbhagen flyttar till nya ljusa lokaler på Birger Jarlsgatan 2, ett stenkast från Nybroviken, granne med restaurang Riche och med butikerna Gucci och Nathalie Schuterman tvärs över gatan. Den anrika firman drivs av Jan Ribbhagen, en av Skandinaviens främsta experter på antika och moderna smycken, antikt och modernt silver. För många ett välkänt ansikte från SVT:s populära program Antikrundan där Jan Ribbhagen medverkat som expert i över tjugo år.

Sortimentet i Ribbhagens butik är lika innehållsrikt som livet självt. Här finns allt från dop- och konfirmationsgåvor, examenspresenter, förlovnings- och vigselringar, lysningspresenter, begravningsskedar och mycket mer därtill. Det finns silver och smycken för alla smaker och tillfällen, alltid med en gemensam nämnare. Kvaliteten är god och både smycken och föremål är vad de utgör sig för att vara.

Öppettider: Måndag - fredag 9-18.