Smygtitta på Antikmässan

Äntligen slår Antikmässan upp sina portar! Ett trettiotal medlemmar ur Sveriges Konst- och Antikhandlareförening ställer ut i mässhallens främre del. Föreningen spänner över ett brett område och här finns konst, design och antikviteter för alla smaker. Se de första bilderna!

Årets utställare:

Hatt Konsthandel & Antikvariat C06:41,
Silver o Form C01:30, Lundgrens C02:15, Stens Antik C01:48, Fryxells Antikvitetshandel C01:41, Larssons Konsthandel C05:31, Galleri Claes Moser C05:21, Mollbrinks Konst C07:41, Gula Huset C05:41, Ekenstam Antik C05:51, Orangeriet Antik Trädgårdskonst C01:19, P.S.T. Windahl Fine Oriental Antiquities & Works of Art C01:31, Knutssons Antik & Konsthandel C02:41, Kurt Ribbhagen C03:41, Napoleon Antique C07:31, Galerie Donner C03:19, Edelstam Konst & Antikviteter C03:31, Sweden Antique C02:31, Berglöfs Antikhandel C03:39, Antiqvm C01:51, Zimmerdahl Antiques & 20th Century Design C03:51, Staaf i Lund C06:49, Galleri Frendberg C06:20, Antik West C02:13, Modernity C03:30, Johan Sjösten Antikhandel C02:40, Larssons Antik C06:11, Freidenfelts Antik C01:18, Thunér Antikhandel Stockholm C02:17.