SwCG släpper ny inköpslösning – SwCG Portalen

SwCG har som mål att förenkla relationen mellan kund och leverantör och släpper därför en ny inköpslösning.

”Det är ett naturligt nästa steg i att förenkla kund- och leverantörsrelationen. Det blir även ett komplement till SwCG-modellen, som nu kommer stöttas fullt ut” säger Johan Danielsson, VD för SwCG.

SwCG-modellen är en unik kombination av de främsta inköpsmetoderna, processerna och individuella erfarenheterna kombinerade för att skapa kontroll, kvalitet, kostnadsbesparingar och leveranssäkerhet. Med den nya inköpslösningen som stöd kommer det bli ännu lättare för kunder att skapa kontroll över sina inköp. För leverantörerna kommer det även bli lättare att få kontroll över sina offerter och befintliga affärer.

"Vi är väldigt nöjda med att kunna leverera en lösning som skapar ett mervärde för både våra kunder och leverantörer", fortsätter Johan Danielsson.

SwCG Portalen kommer att lanseras vecka 42 och rullas ut till befintliga kunder därefter.

För demo och mer information om hur den kan stötta din verksamhet kontakta:

STOCKHOLM: Johanna Calmerfalk
GÖTEBORG: Lotta Berlin
MALMÖ: Petra Nordlund

• företagsnyheter
  • göteborg
  • malmö

SwCG Swedish Consulting Group är ett av de snabbast växande bolagen i Sverige. Vi har varit verksamma i 7 år och finns idag i Sverige på 5 orter - Stockholm, Göteborg Växjö, Linköping och Malmö, samt i Oslo, Köpenhamn och Shanghai.