Förändrat samarbete mellan SwedenBIO och Mynewsdesk

Under de senaste två åren har SwedenBIO och Mynewsdesk fått igång ett nära samarbete och tillsammans publicerat nyheter på de båda webbplatserna. SwedenBIO’s medlemmar har kunnat publicera pressmeddelanden gratis hos Mynewsdesk som sedan, utan kostnad, publicerat nyheterna i SwedenBIO's nyhetskanal.

Efter en två år lång prövoperiod kommer den gratis synkmöjligheten att avslutas från och med 15 mars 2011, dvs att inte längre tillåta Mynewsdesks Free-kunder att publicera sina nyheter på SwedenBIO.
Publicering kan dock fortsätta att ske om våra medlemmar uppgraderar sitt konto hos Mynewsdesk till ett abonnemang som ger företag en större nyhetsspridning bland branschjournalister och ökad synlighet i digitala medier.

SwedenBIO har förhandlat fram ett erbjudande med Mynewsdesk och kan nu erbjuda våra medlemmar 10% rabatt på Mynewsdesks Basic, Pro, Plus och Premiumkonton. Erbjudandet gäller mellan 15 mars – 31 maj 2011.

Mynewsdesk kommer under den kommande veckan att skicka ut ett rabatterbjudande och även kontakta alla våra berörda medlemmar, så att ni kan fortsätta synas på SwedenBIO med era nyheter - i vårt nyhetsflöde men även i ett eget SwedenBIO pressrum, se ett exempel här

För att se ett exempel på hur ett Mynewsdesk pressrum ser ut, klicka här.

Har ni frågor gällande tjänsten eller de olika abonnemangstyperna vänligen kontakta Heidi Nömm på MyNewsdesk på 08-509 00 230 eller via mejl heidi.nomm@mynewsdesk.com

Maria Kaaman

Project Manager, PR & Communications