Tar över som ordförande i Guldnyckeljuryn

Björn Ståhl har jobbat med reklam och kommunikation i 27 år. Nyligen rankades han av The Big Won Report som världens sjunde bästa Creative Director. I elva år var han på Lowe, i Stockholm och i London. De senaste 13 åren har han varit ECD och styrelsemedlem på INGO. På bara några år har byrån gått från ingenstans till att få internationellt erkännande: Agency of the year 2017 i Eurobest och tredje bästa byrå i världen i Cannes Lions 2016.

Björn har suttit i juryn i många betydande reklamtävlingar: Cannes Lions 2 gånger, D&AD och Guldägget 5 gånger. Han har också vunnit fler än 150 reklampriser, bland annat Grand Prix i Direct i Cannes Lions och en Svart D&AD-penna. Nu blir han Guldnyckelns juryordförande 2018.