SWINX visar senaste nyheterna på Ekonomi & Företagsmässan..!

24-25 september är det dags för den stora Ekonomi & Företagsmässan i Stockholm. På plats finns de ledande leverantörerna av produkter inom ekonomiområdet. SWINX kommer att delta för att visa upp de senaste nyheterna för effektiv fakturahantering med SWINX ScanLev och inom projekthantering med SWINX Tid.

Ny version och fokus på fakturatolkning!
- I samband med mässan passar vi på att förhandsvisa höstversionen av SWINX ScanLev, avslöjar Björn Serenhov, som arbetar med försäljning och support på SWINX. Stöd för periodisering av fakturor, listigare filtrering och förbättrad sökmotor är några exempel på nyheterna som kommer.
- Inläsning av tolkade fakturor har vi stöd för sedan länge. Under hösten kommer vi att öka fokuseringen på tolkningslösningar, fortsätter Serenhov. I vår monter kommer det därför att handla mycket om denna möjlighet. Vi vågar utlova ett och annat mycket förmånligt erbjudande på just fakturatolkning.

SWINX Tid, projektföretagets viktigaste redskap - nu med App..!
- I samarbete med Devex Mekatronik, en av våra större kunder, kan vi numera erbjuda tidinmatning via en app i mobiltelefonen, berättar Per-Åke Aronsson, utvecklingsansvarig på SWINX. Efterfrågan är stor från våra kunder och de kunder som redan nu använder vår nya app är oerhört nöjda.
- Till att börja med är det funktionen för tidinmatning vi löst eftersom det varit mest efterfrågat, fortsätter Aronsson. Framöver räknar vi med att komplettera med ytterligare funktionalitet.

SWINX ScanLev och SWINX Tid förädlar affärssystemet..!
Att byta affärssystem är en omfattande och i många fall kostsam operation, vilket gör att många företagare vill undvika det om det är möjligt. Då kan istället kompletteringar av det befintliga systemet vara ett både enklare och mer kostnadseffektivt alternativ. Detta är styrkan i lösningarna från SWINX. Fortsätt arbeta i befintligt ekonomiprogram. Komplettera detta med SWINX ScanLev för enklare och effektivare hantering av leverantörsfakturor. Välj SWINX Tid för att förbättra och modernisera projekthanteringen. Eller välj båda programmen för allra bästa lösningen...

Träffa SWINX på Ekonomi & Företagsmässan i Kista, 24-25 sep. Välkommen till monter C:01. Boka kostnadsfri entrébiljett här!