System Verification lanserar ny hemsida

Vi är stolta att kunna presentera vår nya hemsida som speglar vår utökade roll inom Quality Assurance för företag och organisationer i alla branscher. Idag fokuserar vi på hela värdekedjan – från idéstadie till färdig produkt. Utifrån vår vision Improving Digital Life hjälper vi våra kunder att få ut mesta möjliga av digitaliseringen genom att fokusera på innovation, effektivitet och säkerhet.

Den nya hemsidan berättar tydligt vem vi är och vad vi står för i samarbete med kunder på deras digitala resa. Vi hoppas att detta budskap kommer att attrahera nya kunder och medarbetare att vilja arbeta med oss.

Välkommen till vår hemsida!

System Verification är Sveriges största oberoende QA-bolag. Vi hjälper våra kunder att realisera sin digitala strategi genom innovativ och effektiv kvalitetssäkring av mjukvara. Vi designar in kvalitet i systemen, vilket skapar långsiktigt hållbara lösningar. Vi erbjuder en komplett QA-portfölj med analys, kravhantering, test, utveckling och mjukvaruverktyg samt utbildning. Vi har kontor i Malmö (HK), Göteborg, Stockholm och Sarajevo. Sedan 2010 är vi kvalitetscertifierade enligt ISO 9001.