​System Verification lanserar ny vision – Improving Digital Life

Digitala produkter och tjänster i varje hem ökar trycket på såväl företag och myndigheter att investera i effektivitet, innovation och säkerhet. System Verifications expertkompetens inom kvalitetssäkring av mjukvara har aldrig varit så relevant som nu. Den nya visionen ”Improving Digital Life” visar vart vi är på väg – och vad vi vill åstadkomma.

”Den nya visionen speglar den tid vi befinner oss i där Big Data, IoT och Industri 4.0 är begrepp som kräver företags och myndigheters uppmärksamhet. Alla måste våga ta steget och utnyttja den potential som finns i lagrad data. Vår roll är att hjälpa kunder realisera sina digitala strategier, genom att peka på innovativa möjligheter, effektivisera och säkra koden,” säger Hamdija Jusufagic, grundare och vd på System Verification.

Den nya visionen ”Improving Digital Life” visar System Verifications roll och syfte utåt och fungerar som enande kraft inåt.

Video på YouTube

Video på Vimeo

• vision

System Verification är Sveriges största oberoende QA-bolag. Vi hjälper våra kunder att realisera sin digitala strategi genom innovativ och effektiv kvalitetssäkring av mjukvara. Vi designar in kvalitet i systemen, vilket skapar långsiktigt hållbara lösningar. Vi erbjuder en komplett QA-portfölj med analys, kravhantering, test, utveckling och mjukvaruverktyg samt utbildning. Vi har kontor i Malmö (HK), Lund, Göteborg, Stockholm och Sarajevo. Sedan 2010 är vi kvalitetscertifierade enligt ISO 9001.