Nya framgångar för Tailor Store

Tailor Store kom på andra plats när Retail Awards delade ut pris för bästa e-handel/omnikanal 2015. Priset arrangerades av Dagens Handel och Svensk Handel.

Retails Awards nominering:
En site som tydligt visar på många alternativ för den som vill köpa herrkläder uppsydda efter mått. Inspiration och tips. Communitykänslan förstärks genom en rad sociala mediealternativ. Tydlighet om betalningar, fraktkostnader och leverans.

Jan Höjman, vd, säger:
Vi är inne i en period med stark tillväxt och därför känns det extra bra att få denna uppskattning från Retails Awards. Vi har varit nominerade fyra gånger och vunnit en gång. Att nu komma på en andra plats känns bra. Vi strävar alltid efter att förbättra oss och vara en schysst arbetsgivare. Det är ett villkor för att lyckas och vinna våra kunders förtroende, avslutar Jan Höjman.