Tecknar exklusivitetsavtal med Prosessor för mobil kundklubbslösning

TargetEveryOne och Prosessor har ingått ett exklusivitetsavtal som innebär att bolagen kommer att kombinera sina kundsklubbs- och lojalitetslösningar till ett gemensamt erbjudande.

Prosessor har avtal och kopplingar till de flesta terminallösningar på den nordiska marknaden, bland annat med Verifone och Nets. På ett effektivt sätt kan Prosessor starta en kundrelation och bygga en kundklubb som inkluderar koppling till bland annat kreditkort. Dessutom kan köphistorik och relevant data samlas in och analyseras.

Genom en integration mellan Prosessors terminallösningar och TargetEveryOnes etablerade multikanallösning kan kunder som vill ta nästa steg i sin utveckling gå från renodlad annonsering till att bygga upp en egen kundbas och därigenom rikta relevant kommunikation direkt till dem.

- På TargetEveryOne har vi flera pågående affärsdiskussioner med stora handelskedjor där intresset för våra produkter är bekräftat men där kunderna även vill lösa andra utmaningar inom t ex kundrekrytering och insamling av relevant data. Tillsammans med Prosessor kan vi lösa detta och erbjuda en helhetslösning, säger Björn Forslund, CTO på TargetEveryOne.

- Prosessors lösning för kundinteraktion vid PoS är unik. När vi integrerar våra lösningar med TargetEveryOne har vi ett erbjudande som är både användarvänligt och relevant för marknaden. Vi ser fram emot att tillsammans med TargetEveryOne skapa nya attraktiva tjänster till våra kunder, säger Anders Fjaerli, CEO Prosessor AS.

• PR, kommunikation

• nets
  • verifone
  • terminallösningar
  • prosessor
  • targeteveryone
  • moblle customer surveys
  • mobile landing pages
  • mobile communication
  • mobile campaigns
  • generate leads
  • drag and drop solutions
  • customer relations
  • customer feedback
  • creating relationsships

We help you go mobile! Create relations with your target groups with our online drag and drop solution.

About TargetEveryOne

TargetEveryOne helps companies build better mobile customer relationships and increase sales with a user-friendly and efficient cloud service for mobile marketing. The company, listed on Nasdaq First North, Sweden, started in the Nordic mobile entrepreneurial environment and now has customers and partners in over 80 countries. www.targeteveryone.com

Om Prosessor

Processor som startades i 2014 har idag tio anställda och arbetar över hela Norden. Prosessor levererar intelligenta lojalitetslösningar som är integrerade i betalterminaler och PoS.
www.prosessor.net