Hultsfreds första laddstation invigd!

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2017 11:43 CEST

Hultsfreds första elbilsladdare på plats. Fotograf: Olof Carlson, Vimmerby Tidning

Vi har under de senaste åren levererat dryga 100-talet laddstationsskydd, främst till Norge. Nu driftar vi för första gången själva en egen laddstolpe, vilken vi vann i en tävling arrangerad av Vattenfall. Den står på plats utanför vår fabrik i Hultsfred och naturligtvis sitter den nu monterad i ett av våra egna skydd, ett 1-sektioners i designline Utopia,

Team Tejbrant är en av 100 vinnare i Vattenfalls tävling om en laddstation uppkopplad till InCharge laddnät. Till sommaren kommer du att kunna ladda elbilen hos oss! Följ oss gärna i utvecklingen för en grönare framtid.#viladdarförframtiden.