Team8 växer med nya medarbetare

Vi har glädjen att presentera två nya medarbetare på Team8.

Giorgio Cansu är först in på Team8 Academy.

Han kommer att börja som Juniorsäljare där han främst kommer att bearbeta företag i SME segmentet samtidigt som han följer den framtagna utbildningsplanen som omfattas i programmet.

- Med rätt inställning och inre motivation är ingenting omöjligt. Att få möjligheten att arbeta på Team8 med alla andra lagkamrater ser jag som ett stort steg på karriärstegen och jag kommer att satsa stenhårt, säger Giorgio med glimten i ögat.

Med sin erfarenhet från tidigare arbetsplatsen SEB som kundtjänstrådgivare vet vi att Giorgio kommer att bli en stor resurs både för oss och våra nya kunder.

Vill ni komma i kontakt med Giorgio når ni honom på 08-509 000 14 eller giorgio.cansu@team8.se

Peter Homman har tillträtt tjänsten som Logistikchef.

Peters kommer närmast från Ericsson där han arbetade 1 år som inköpare. Dessförinnan var han 3 år på HI3G Access AB (mobiloperatören 3) som logistikkoordinator.

- Det ska bli väldigt spännande att börja arbeta på ett så pass expansivt företag som Team8 samtidigt som hela marknaden inom IT och telekom förändras i så snabb takt, allt detta ställer höga krav på logistik av yttersta klass, säger Peter Homman.

Vill ni komma i kontakt med Peter når ni honom på 08-509 000 15 eller peter.homman@team8.se.

Vi hälsar både Giorgio och Peter hjärtligt välkomna till en spännande och intressant framtid här på Team8!