Vi söker personal inom företagsförsäljning och support

Vi söker dig som vill utvecklas och bli en del av vår framgång!

Med roliga och glada arbetskamrater, i ett gott arbetsklimat med mycket sammanhållning och lagkänsla, kommer du att sälja attraktiva produkter, tjänster och lösningar inom telefoni. Arbetsklimatet är positivt, nytänkande och driftigt. Du kommer till ett företag med goda framtidsutsikter och ett välrenommerat varumärke.Som en del av laget ingår du i en grupp av säljare som ska leverera högsta service åt kunderna. Du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö där utbildning och utveckling är i fokus.

Genom dina medarbetare, din coach och professionell säljutbildning får du stöd för att växa och utvecklas i ditt arbete. Arbetet innehåller både produkt- och tjänsteförsäljning och har sin fokus mobil telefoni. Du kommer att arbeta med B2B-försäljning, både i form av nykundsbearbetning och genom att upprätthålla och utveckla befintliga kundrelationer. Dina möten har du oftast ute hos din kund vilket innebär en del resande. Du blir ytterst ansvarig för hela försäljningsprocessen och följer denna från ax till limpa, från bokning av kundbesök till avslut, och tar därigenom ett helhetsgrepp om dina kunder och agerar projektledande. Beslutsvägarna är korta och du får möjlighet att påverka och ha inflytande över ditt arbete och BKE:s utveckling.

PROFIL

För att lyckas i denna roll har du tidigare arbetat med kundkontakt och försäljning mot företagsmarknaden. Ett stort plus är om du har arbetat inom IT eller Telekom. Vi värderar ordningssinne och din höga känsla för service och tävlingsinstinkt. Du har förmåga att enkelt knyta kontakter och bygga relationer samt lära dig nya saker. Du är en person som älskar att tävla, är van att ta eget ansvar och skapa goda resultat tillsammans med andra lagspelare. Det är viktigt att du är inriktad på långsiktiga relationer då våra kunder har stor tilltro och förtroende för oss.

VAD VI ERBJUDER DIG SOM SÄLJARE?

• Vi ger dig en gedigen utbildning, både inom försäljning och inom området Telekom/IT
  • Vi genomför sambesök tillsammans med dig och ger dig kontinuerlig feedback och tips
  • Vi betalar en bra grundlön och erbjuder dig goda möjligheter till extra bonus varje månad
  • Vi erbjuder ett roligt, utmanade och utvecklande arbete inom en mycket intressant bransch
  • Vi har en karriärstege där du arbetar mot tydliga mål för att växa och utvecklas
  • Vi satsar på utbildning och personlig utveckling
  • Vi tror på våra produkter och dess kundnytta

Eftersom vi vill verka för en jämn könsfördelning på arbetsplatsen ser vi gärna kvinnliga sökande. Ansök snarast, intervjuer sker löpande!