Teknikhuset förstärker med vassa medarbetare!

David Haglund är webb- och systemutvecklare med bred kompetens inom såväl applikations- som webbutveckling. Han tycker att användbarhet och tillgänglighet är minst lika viktigt som snygga tekniska lösningar. Förutom att han tycker att foto är en rolig hobby ser han det också som en fördel att oftast få stå bakom kameran istället för framför. David, som närmast varit föräldraledig, hjälper just nu en av våra kunder med Angular-utveckling.

Hampus Olsson är en social och driven utvecklare och integrationsarkitekt som brinner för att utveckla effektiva och förvaltningsbara integrationlösningar. Han kommer närmast från ett annat konsultföretag och har de senaste åren utvecklat integrationslösningar med hjälp av bland annat BizTalk Server. Hos oss på Teknikhuset blir han en viktig pusselbit i våra uppdrag mot kunder som behöver hjälp och stöttning med sina integrationer.

Christer Ekholm är vår nya projekt- och testledare. Han har en bakgrund som utvecklare men har de senaste åren arbetat med att leda och coacha webbteam samt att finslipa genomförande av uppdrag från start till mål. Christer kommer att leda vårt webbteam och arbeta med att optimera vårt arbetssätt och lösningar så att de linjerar med kundernas affärsmål.