Pressinbjudan - invigning av biogasmacken i Västervik

Media hälsas välkomna till invigningen av Svensk Biogas nya publika mack i Västervik, fredagen den 8 september.

Invigningstalare är Conny Tyrberg, 1:e vice ordförande i kommunstyrelsen i Västervik, och Mattias Philipsson, vd för Svensk Biogas.

Plats: Lunnargatan 1, Västervik
Tid: Fredag 8 september kl 10.00

Jenny Danell, försäljningsansvarig, Svensk Biogas, 013-20 92 19
jenny.danell@svenskbiogas.se

Svensk Biogas är ett helägt dotterbolag till Tekniska verken i Linköping AB (publ) och vårt uppdrag är att köpa, sälja och distribuera biogas i regionen. Vi har sedan tidigare 10 stycken publika gasmackar i Östergötland och bussdepåer i Linköping, Norrköping och Motala. Från och med den 21 augusti driver vi både publik mack och bussdepå i Västervik.

• #biogasmackar
  • #biogasmack