Telenors abonnemang för iPad med WiFi och 3G

iPad gör användning av appar och innehåll enklare och roligare än tidigare. Med iPads revolutionerande Multi-Touch gränssnitt kan användare surfa, maila, dela foton, se video i HD-format, lyssna på musik, spela spel, läsa e-böcker och mycket mer. iPad med WiFi + 3G är endast 1,34 cm tjock och väger bara 0,68 kg – tunnare och lättare än någon laptop – och har upp till 10 timmars batteritid för att surfa via WiFi, se på film eller lyssna på musik och upp till nio timmars batteritid vid 3G-användning.*

– iPhone har förändrat mobiliteten och den trenden kommer att fortsätta med iPad. Det är nu möjligt att komma åt tusentals olika applikationer, tjänster och annat innehåll oavsett var man är vilket ökar flexibiliteten och effektiviteten, säger Georgi Ganev Affärsområdeschef Konsument Telenor Sverige.

Telenors iPad-kunder surfar i samma nät som Telenors mobila bredband som blev Bäst i test i PC för Alla (PC för Alla nr 6, juni 2010).

För ytterligare information om iPad-abonnemang se: http://www.telenor.se/ipad

För mer information om iPad se: www.apple.se/ipad/

*Batteritiden påverkas av inställningar, användning och andra faktorer. Den faktiska tiden varierar.

Journalister når Presstjänsten på 08-41 00 75 55 eller press@telenor.com

• ipad
  • apple ipad
  • telenor