Snabbaste problemlösaren på LAVA?

Idag ställer Tema ut på LAVA, KTH:s arbetsmarknadsdag. LAVA samlar utställare inom bygg,- fastighets- och finansbranschen. Utställningen är Sveriges största för en enskild sektion, och samlar varje år cirka 100 utställare. Detta blir 10:e året i rad som Tema ställer ut.

Det är väldigt roligt att möta studenterna! I år är det medarbetare från Tema projekledare och Tema bildstudio som står i montern; Åke Lesant, Johan Rex, Marcus Ahlberk, Per Hultsved och Patrik Rosén. Patrik är ansvarig för Temas utveckling inom 3D-visualisering och bildteknik. Han har bland annat tagit med sig prover på färgutskrifter från Temas 3D-skrivare.

Vi har också en tävling i montern för att utse den snabbaste problemlösaren - den som är snabbast vinner 5 biobiljetter. Problemet som ska lösas är klurigt och kräver en skarp hjärna! Om du ska till LAVA idag, kom förbi vår monter och anta utmaningen. Vinnaren presenteras på www.temagruppen.se imorgon!

• Byggnadsindustrin, branschfrågor

• lava