Processat, kundtidning Tema - 2012

Innehåll: Håkan Persson, vd Tema, ser en ljusare framtid med social hållbarhet. | Helsingborgs stora utmaning, H+. Medborgardialog och konstprojekt för en enad stad. | Smarta företag stärker varumärket med genomtänkta kontorsmiljöer. Inredningsarkitekt Ulla Bladh på Tema berättar. | Tanken bakom: Strömsundshuset, Piteå. Dragarbrunnsgatan, Uppsala. Tentamenscentrum, Uppsala. Galoppbanan vid Önsta Gård, Upplands-Bro. | Konstruktiv dialog i Gävle. | Komplex process i Täby Centrum. | Social hållbarhet i Sverige och världen. | Aktuella uppdrag: Kalkbrottsbyn, Malmö. Ljungby Centrum, Ljungby. Ribersborgs strandstråk, Malmö. Peabs Stockholmskontor, Stockholm. Hamnleden, Helsingborg. Täby Centrum, Stockholm. Nya Slussen, Stockholm. Norra Djurgårdsstaden, Stockholm. Stockholmsarenan, Stockholm. Mall of Scandinavia, Stockholm. Kvarteret Valen, Stockholm. Brf Landmärket, Sundbyberg. Väktargatan, Uppsala. Frodeparken, Uppsala. Vaksala torg, Uppsala. Industristaden, Uppsala. Rudbecklaboratoriet, Uppsala. Södra Hamnplan, Luleå. Norra Kajen, Sundsvall. Strömsundshuset, Piteå. |