Vem är din expert på hyresjuridik?

Den 12 september är det dags för vår hyresjuridiska utbildning där den kommersielle hyresgästen får lära sig de viktigaste bestämmelserna i hyreslagen. Genom att kunna hyreslagen undviker hyresgästen de lättaste formalfelen och förhindrar att hamna i en ofrivillig förlängning av sitt hyresavtal.

Utbildningen hålls bland annat av Magnus Ericsson, chefsjurist på Tenant & Partner, som är en av branschens verkliga experter inom den kommersiella hyresjuridiken. I vår genomgång av hyreslagen går vi igenom hyresgästens rättigheter och skyldigheter, vad som gäller vid omförhandling och uppsägning av hyresavtal, det viktiga besittningsskyddet och hur man avgör vad som är en skälig marknadshyra. Läs hela agendan här.

När: 12 september kl. 08.30-17.00
Plats: Centrala Stockholm, plats meddelas senare.
Pris: 5 900 kr exkl. moms för första deltagaren. Vill flera personer från samma företag gå utbildningen får efterföljande deltagare 30 % rabatt på kursavgiften. I priset ingår dokumentation, frukost, lunch och fika. Anmälan är bindande.

KLICKA HÄR FÖR ATT ANMÄLA DIG!

För mer information kontakta:
Tina Forsberg, tel. 076-545 17 28 eller e-post tina.forsberg@tenantandpartner.com

• hyresjuridik
  • hyresavtal