Talentum söker 2 500 kvm

Tenant & Partner företräder Talentum Sweden i deras lokalsökning av nytt huvudkontor i Stockholms innerstad.  Man söker en representativ lokal om 2 500 kvm med modern teknisk standard.

Talentum är ledande inom information för svenska beslutsfattare inom områdena teknik, ekonomi, finans, arbetsrätt, marknadsföring och HR. Verksamheten bedrivs under varumärkena Ny Teknik, Affärsvärden, Lag & Avtal, Arbetarskydd, Byggvärden, Dagens Media, Talentum HR och Leading Event.

I dag är Talentums huvudkontor beläget på Mäster Samuelsgatan 56 (cirka 2 500 kvm). Man önskar flytta in i de nya lokalerna i slutet av 2011.

För mer information, kontakta Jonathan Wikström

+46 765 45 17 24 jonathan.wikstrom@tenantandpartner.com

• talentum
  • huvudkontor
  • hk
  • lokalsökning

Tenant & Partners uppdrag är att vara kommersiella hyresgäster behjälpliga med all rådgivning som rör fastigheter & lokaler. Vårt arbete syftar till att hjälpa kunden minimera kostnaderna för lokaler & samtidigt maximera nyttan av desamma.Tenant & Partner har kontor i Stockholm & Göteborg, men är verksamma över hela landet. Genom vårt internationella nätverk hjälper vi även våra kunder utomlands.