Tenant & Partner representerar Sverige i European Business Awards

European Business Awards (EBA) har utsett Tenant & Partner att representera Sverige i årets upplaga av tävlingen.
EBA är en oberoende organisation som premierar innovation, kvalitet och bästa praxis i europeiskt näringsliv.

nyhetsbild Årets tävling är den åttonde i raden, och 24 000 företag i 33 länder runt om i Europa deltar. Tenant & Partner har utsetts som nationell mästare för Sverige och har gått vidare till tävlingens andra omgång.

Tävlingen är uppdelad i tio olika kategorier och Tenant & Partner tävlar i kategorien Årets arbetsgivare. Här premieras arbetsgivare som inspirerar och uppmuntrar medarbetare genom att erbjuda goda karriärvägar och utvecklingsmöjligheter och som inser vikten av en god balans mellan arbete och fritid.

- Vi är glada och stolta att ha blivit utsedda att representera Sverige i European Business Awards, säger Torbjörn Eriksson, VD för Tenant & Partner. EBA är känt för att lyfta fram Europas mest dynamiska och framgångsrika företag. Vi ser nu fram emot tävlingens nästa omgång, där vi får möjlighet att presentera oss på ett utförligare sätt.