Tenant & Partner växer så det knakar

Det senaste året har Tenant & Partner expanderat kraftigt. Under 2011 har 20 nya medarbetare anställts.

2011 har varit ett händelserikt år för Tenant & Partner. En mycket stor efterfrågan på företagets tjänster har gjort att expansionen har varit nödvändig för att kunna fortsätta leverera i linje med vad kunderna förväntar sig. Expansionen har skett både på Stockholms- och Göteborgskontoret.

Senast i raden i Stockholm är Lisbeth Bonnier som anställts som senior manager inom tenant representation. Hon kommer närmast från en senior projektledarroll på Struktur där hon har varit engagerad i utvecklingen av företagets leveransprocesser. Tenant representation-sidan har även förstärkts med civilingenjörerna Lars Axelsson, Ulrika Bengtsson och Thomas Jungell, juristerna Anna Eriksson, Lina Jandér och Malin Placht samt civilekonomerna Joakim Jonsson och Nina Hällström.

På marknads- och säljsidan har vi förstärkt med Tina Forsberg, Camilla Rönnerblad och Marie-Louise Hammerfjärd.

Inom flyttprojektledning har vi kompletterat med ännu en resurs inom fastighetsteknik, Henrik Fråhn som närmast kommer från Skanska. Charlotte Blomquist, som tidigare arbetat med flyttprojektledning på bland annat Struktur och Ciceron, har anslutit till teamet som tillsammans med Hedvig Emborg, Jennifer Dahlin och Irene Hermansson utgör nytillskotten inom flyttprojektledning i Stockholm.

Göteborgs-kontoret har utökats med en jurist, Linn Hagman, och civilekonomen Tobias Mattsson som båda kommer att jobba på tenant representation-sidan. Evelina Engqvist axlar rollen som flyttprojektledare i Göteborg.

− Vi har haft en mycket bra orderingång under andra halvan av 2011 och kan nu erbjuda både ökad bredd och ökat djup i den kompetens som vi levererar till våra kunder. Jag är mycket nöjd med att vi lyckats knyta till oss dessa fantastiska medarbetare och den energi vi har i gänget. Vi står nu väl rustade för nästa år, säger Tenant & Partners vd Torbjörn Eriksson.

För mer information, kontakta vd Torbjörn Eriksson på 070-920 39 39 eller torbjorn.eriksson@tenantandpartner.com.

• fastigheter
  • fastighetsbranschen
  • fastighetsmarknaden
  • företagsflytt
  • great place to work
  • hyresjuridik
  • kommersiella fastigheter
  • nya lokaler
  • nyrekrytering
  • sveriges bästa arbetsplats
  • tenant & partner
  • expansion
  • orderingång
  • konsult

Tenant & Partners uppdrag är att vara kommersiella hyresgäster behjälpliga med all rådgivning som rör fastigheter & lokaler. Vårt arbete syftar till att hjälpa kunden minimera kostnaderna för lokaler & samtidigt maximera nyttan av desamma.Tenant & Partner har kontor i Stockholm & Göteborg, men är verksamma över hela landet. Genom vårt internationella nätverk hjälper vi även våra kunder utomlands.