Nu söker vi en duktig kylmontör med yrkesstolthet!

Vill du jobba i ett företag som alltid vill vara bäst och satsar helhjärtat på kvalitét. Då skall just du, söka dig till oss.

Du har erfarenhet inom yrket och en stark yrkesstolthet. Du har den rätta känslan för montagearbete. Dvs snygga, fina montage med raka fina rörstråk. 😊  Du har lätt för att samarbeta, är flexibel och serviceinriktad.

Du kommer till ett härligt gäng som vill ha en duktig medarbetare till. Vi kommer ställa höga krav på dig och du ska ställa höga krav på oss som arbetsgivare. Vi vill och hoppas att du ska känna glädje, trygghet och stabilitet när du jobbar hos oss. Du ska ha roligt på jobbet men det är ingen lekstuga. Hårt arbete och noggrant arbete lönar sig alltid.

Om du har engagemanget och viljan så betalar vi en bra lön! Framför oss har vi många intressanta projekt, från installationer med CO2 och ammoniak till komfortkyla och processkyl. Ta chansen att jobba med ett av Västsveriges ledande företag inom kylteknik sedan 1971, du också!

Vi ingår i TESAB-kedjan med alla dess fördelar. Gå gärna in och läs om oss på www.dahlmans.com

Skicka ditt CV till robert@dahlmans.com

Du är alltid välkommen att fråga mer om vad tjänsten innebär på samma mejladress.

Välkommen!