Anthony Robbins och Deepaks lärare Edwin Coppard till Sverige, 5-8 april 2009

Världsberömda Edwin Coppard från Canada anlitas av både artister och stjärnföreläsare inom personlig utveckling till exempel; Brian Adams. Tony Robbins, Deepak Chopra, T Harv Ecker och Mark Victor Hansen samt av företag som vill skapa liv och energi i sina organisationer. Föreläsare och talare världen över har valt Edwins tekniker för att göra sig hörda med bästa förutsättningar. Med sin Sovereign Singing Worksop lär Edwin ut ett helt nytt, fantastiskt sätt att frigöra spänningar i kropp och röst. När Tony Robbins träffade Edwin för 15 år sedan blev han så imponerad av Edwins förmåga att han bad Edwin undervisa på sina utbildningar. Edwin har sedan dess varit ett fast inslag på Anthony Robbins Life Mastery utbildningar. Han arbetar även med Tony's exklusiva Platinum grupp. Edwin är precis hemkommen från en succéturné i Japan och kommer nu till Sverige för första gången.

Söndag den 5 april Edwin Coppard Sovereign Singing Workshop http://www.edwincoppard.se, http://www.realpeoplemusic.com

Måndag den 6 april Edwin Coppard på Yes Group Sweden
Allmänheten och Yes Groups befintliga medlemmar välkomnas till en upplevelse och ett smakprov av Sovereign Singing med Edwin Coppard på Finlandshuset i Stockholm. Anmälan och mer information: http://www.sayyes.nu
Yes Group Sweden är en ideell förening som har till syfte att skapa ett nätverk för likasinnade som vill vidareutveckla sin potential, dela med sig av sitt kunnande och HA ROLIGT - i en stimulerande och motiverande miljö. Detta gör de genom att skapa en plattform för samvaro med coachandevänner och erbjuda upplevelser i "Anthony Robbins anda". När Yes Group Sweden träffas är ångan uppe, tempot högt, skratten gladast och ALLT MÖJLIGT! Yes Group Sweden ses den första måndagen varje månad mellan klockan 18-22.

Tisdag 7 april och onsdag 8 april planeras privata sittningar med Edwin Coppard samt intervjuer

Kontakt Edwin Coppard:
Projektledare/Specialintervjuer: