Konsert 4 oktober! Välkommen till en magisk kväll med sång och gemenskap när tusentals möter Deva Premal & Miten med Manose på Waterfront

När DEVA PREMAL & MITEN med MANOSE turnerar runt om i världen anknyter de till en 5000 år gammal tradition. Genom att blanda antika mantran från Indien och Tibet med nutidsmusik skapar de en unik genre. De har sålt över en miljon skivor och deras musik samlar tusentals människor världen över när de uppträder på festivaler, konserthus, rockscener och i katedraler.

I årtusenden har människan kommit samman och sjungit mantran. Nu bjuder arrangören Spread The Word med vännerna Deva Premal & Miten med Manose och band in till en helkväll på Waterfront.

BILJETT

Fredag den 4 oktober. Entrén öppnar kl 18, start kl 19.
Biljetter 350-650 kr. Biljettlänk
Stockholm Waterfront Congress Center, Nils Ericsons Plan 4.

Candra och Mikael Karlholm, Spread The Word, berättar:
Längtar du efter en upplyftande upplevelse att ta med dig in i höst och vinter? En kväll med musik och gemenskap som värmer och berör? Vill du, tillsammans med tusentals andra, låta mantrasången ta dig från världens brus till inre frid, stillhet och avslappning? Välkommen till en stor och glädjefylld manifestation för freden - som börjar inom var och en av oss!

PRESSKONTAKT
För pressackreditering och intervjuer vänligen kontakta:
Annette Ericsdotter, annette@tgim.se, 070 777 91 00

OM ARRANGÖREN

Spread The Word drivs av Mikael och Candra Karlholm. De sprider budskap som bidrar till viktig och efterlängtad förändring. Events, workshops, retreats och konserter som ger människor en personlig upplevelse och tillfälle att mötas i en gemenskap utöver det vanliga.

MER INFO Deva Premal & Miten
De har haft mängder med internationella hits som till exempel ”So much Magnificence”, ”In the Light of Love” som fortsätter spelas år efter år. Med tusentals följare på Spotify och YouTube sprids deras budskap och fler människor världen över hittar vägen till glädje och inre frid. Hemsida