Tina Thörner lanserar APP inom prestationspsykologi

Motivation, tydliga målbilder och ständig inspiration är bakgrunden till Tina Thörner´s framgångar inom motorsporten år efter år. Hennes prestationer och coachande förhållningssätt har inte bara gjort Tina historisk i mellanöstern utan även gett henne framgångsrika coachuppdrag över hela världen inom sporter som segling och hockey. Nu lanserar Tina appen ”MindYourPerformance” där hon delar med sig av sina bästa tips!

”Tanken är att göra prestationspsykologi enklare och mer tillgänglig för alla människor som vill prestera bättre”, berättar Tina Thörner. ”Jag har själv använt dessa olika verktyg under många år med lyckat resultat - både personligen men även i mina olika coachuppdrag”, fortsätter Tina. ”Då var det pappersunderlag och rapporter som gällde. Nu är det digitalt vilket både underlättar uppdraget men framför allt gör att man ser formkurvor och får ett direkt resultat på sin prestation. Vilket är skoj – och skapar mer motivation!”, avslutar Tina.

Tina Thörner har tillsammans med Ronnie Andersson, mentaltränare och golfcoach samt Jonnie Eriksson, coach för svenska pojklandslaget i golf, skapat appen: MindYourPerformance.

Ronnie Andersson, mentaltränare, berättar:
”Fokusera på vad du kan påverka och låt det leda till förbättrade resultat. Det är värdegrunden som ligger bakom MindYourPerformance. Appen vänder sig till alla som vill prestera bättre, både på kort- och långsikt. Antingen prestera bättre själva, eller hjälpa någon annan individ eller grupp/lag att prestera bättre. Detta görs genom olika kartläggningar, genom ökad självkännedom och via tydliga processer som finns tillgängliga i appen - eller som användaren själv skapar”.

”Utifrån våra personliga arbetsområden och bakgrunder startar vi i idrottsprestationen”, säger Jonnie Eriksson, coach för svenska pojklandslaget golfMen funktionerna och metoden i appen går även att tillämpa i alla situationer av prestation; musiker, säljare, dansare, föreläsare, börsmäklare. Endast fantasin sätter begränsningen!”, avslutar Jonnie.

MindYourPerformance finns på AppStore och AndroidMarket där man kan prova den gratis. Därefter kan man uppgradera till fullversion, för att få tillgång till samtliga funktioner, genom en engångskostnad på 49 kr.

MindYourPerformance:
Ronnie Andersson, + 46 70 628 51 24, info@mindyourperformance.com