TH1NG lanseras nu i Wexnet

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2019 09:11 CEST

Den nya tidens operatör med fokus på att leverera smarta uppkopplade tjänster till privatkunder, företag fastighetsägare och kommuner lanseras nu i Wexnet. Bakom operatören, som ska bli de uppkopplade tjänsternas nav med ett enkelt gränssnitt för en mängd olika tjänster finns tidigare ledande personer från bland annat Bahnhof, IP-Only och Spotify.

– Vår vision är att leverera säkerhet i hemmet eller på företaget och ute på internet. Vi vill bli någonting mer än de befintliga internetoperatörerna på marknaden. Vi kommer att leverera ett helhetskoncept kring alla de smarta tjänster för hem, företag, fastigheter och kommuner som nu börjar att komma ut på marknaden.

TH1NG fortsätter med sin nationella lansering och etablerar sig i Wexnet, vilket ger oss möjlighet att erbjuda våra tjänster för både konsumenter och företag. Wexnet är en strategisk och naturlig partner för oss, säger Klas Westholm, vd för TH1NG

– Det känns väldigt roligt att vi med TH1NG i vårt utbud får ytterligare en tjänsteleverantör som levererar trygg och säker kommunikation till våra kundersäger Pär Gustavsson, tjänsteleverantörsansvarig Wexnet

Kommentarer (0)

Kommentera