The Amazing Society blir den första certifierade Snapchat-partnern i Norden

The Amazing Society blir den första certifierade Snapchat-partnern i Norden

Under 2017 lanserade Snapchat “The Creative Partner Program” med syfte att knyta till sig kreativa partners för att utveckla och höja användarupplevelsen kopplat till annonseringen på plattformen. Nu står det klart att The Amazing Society blir Snapchats första certifierade partner i Norden. Tack vare proaktivitet och starkt digitalt fokus och kompetens väljs The Amazing Society ut till första certifierade partnern.

- “Att blir utvalda som den första certifierade Snapchat-partnern är naturligtvis ett erkännande vi är väldigt stolta över samtidigt som det öppnar upp bättre möjligheter för oss att ta marknadsföringen på Snapchat till en ny nivå.” säger Tobias Franzén VD på The Amazing Society.

Den sociala medieplattformen har fortsatt att växa kraftigt och har breddat sin användargrupp från den ursprungliga åldern 13-17 år till 35+ bland användarna i Sverige.

- “Efterfrågan och nyfikenheten på Snapchat har bara vuxit hos våra kunder och vi har genomfört många framgångsrika kampanjer på plattformen,” säger Tobias Franzén.

The Amazing Society är en byrå född ur den digitala transformationen av marknadsföring, med ett tydligt fokus på sociala och digitala medier.

Vi fungerar som en hybrid mellan content byrå, reklambyrå och mediabyrå, och erbjuder våra kunder strategi, produktion och distribution.

Välkommen att ta kontakt eller läsa mer om oss här: www.tas.se

Carl-Fredrik Östlund

Presskontakt VD 0732517870

Du behöver inte en digital byrå. Du behöver en byrå för en digital värld.

Vi driver digitalisering av marknadsföring. Från kreativa lösningar till mediaköp och produktion oavsett om du behöver bygga varumärket eller driva försäljning. Vi arbetar datadrivet, vi är nyfikna på ny teknologi och trender och vi förenar kreativitet, media och produktion. För det gör en modern byrå. Inte en digital byrå. En byrå för en digital värld.