Magdalena Bibik bloggar på STARK Magasin

Magdalena Bibik är personliga tränaren som brinner för sitt yrke och branschen. Hon syns flitigt som Spartan presentatör och ambassadör för nätverket B.A.B.Y. Nu börjar Magdalena blogga på tidningen STARK Magasin och kommer även att synas regelbundet i magasinet.

Med med ett förflutet inom dans och Zumba har Magdalena nyligen bytt fokus och satsar nu på tung styrketräning. STARK Magasin får följa med när merengue byts ut mot marklyft och nya, tuffa träningsmål ska uppnås. "Magrutor lagas i köket, ben byggs i gymmet"- ett nytt ideal hägrar och det här är bara början.

Magdalena är aktuell med lanseringen av sitt eget PT Online koncept och klar som konferencier för stora scenen på årets Allt För Hälsan-mässa.

www.magdalenabibik.com

Foto: Linnea Frank

• magdalena bibik
  • styrketräna