True Yourself! - smycka dig för hälsan

"Då jag gillar STAR och företagets ideologoi och visioner så kändes det naturligt att ta fram en gemensam fysisk produkt som symboliskt visualiserar det vi står för. Jag tycker att skönhet och hälsa har ett starkt samband och känner du dig fin så mår du bättre och vise versa ... B.A.B.Y. jobbar återkommande kring budskapet "True Yourself" och armandet är istället för en traditionell pinnål men som jag ser det är det festligare att smycka sig med ett vackert armband runt handleden än bära en nål i knapphålet. Då 10% av försäljningen går oavkortat till insamlingsstiftelsen Kvinnor och Hälsa så känns det extra roligt att driva detta projekt tillsammans med STAR. ", säger Malin Nylén grundare av The B.A.B.Y. Network.

Armbandets symboliker

Armbandet är i flätat orange läder med dekorativa  dekorativa berlocker och den jordiga orange nyansen står för hälsa, optimism, självförtroende, vitalitet och att stå med båda fötterna på jorden ... Det flätade lädret symboliserar den gemenskap som B.A.B.Y. står för som nätverk och att alla bidrar - framgång är matematik!
Magnetismen i spännet står för styrkan av kvinnor som samarbetar,

hjärtberlocken symboliserar en hjärtesak och den söta lilla stjärnan är STARS egen stjärna och varumärke.

Återförsäljare

Du kan köpa armbandet via STAR OF Scandinavias Facebooksida för 299 kr:  http://www.facebook.com/pages/STAR-OF-Scandinavia/390655180975751
Gilla STAR OF Scandinavia på Facebook för en snabbare service!

#staroftrueyourself

Använd gärna hashtagen #staroftrueyourself @starofscandinavia @malin_nylen då du publicerar bilder på Instagram

starof.se
kvinnorochhalsa.com