Thermotech söker golvvärmeprojektör till region Stockholm

Du ska aktivt stödja våra säljare på kontoret i Norrtälje genom att projektera och rita golvvärme i CAD.

Thermotechs kunder är rörinstallatörer, husfabrikanter och konsulter.

Egenskaper & kvalifikationer
Du är en kvalitetsmedveten och ansvarstagande person som självständigt kan strukturera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och resultatinriktat sätt. Kundvård och service är en självklarhet för dig. Du är utåtriktad och har lätt för att samarbeta med andra, är lugn och stabil i stressiga situationer och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Du har praktisk erfarenhet av tekniskt dimensioneringsarbete i CAD. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Ansökan gäller anställning på vårt agentkontor i Norrtälje och omfattar en heltidstjänst.

Vi vill ha din ansökan med meritförteckning per e-post till regionsthlm@thermotech.se senast den 15/10. Märk ansökan ”Projektör Norrtälje“.

Har du frågor om tjänsten eller företaget kontaktar du Lotta eller Tommy Fröjd, tel 0176-20 75 40 eller via mail lotta@thermotech.se eller tommy@thermotech.se.

Thermotech Scandinavia AB är en av Skandinaviens ledande leverantörer av system för värme- och vattendistribution till alla typer av bostäder och lokaler. Thermotech, grundat 1996, har kontor på sju orter i Sverige, dotterbolagen Thermotech Scandinavia Finland OY och Thermotech Vostok AB samt agenter i ett flertal länder. Koncernen har idag ett 60-tal verksamma och en omsättning på mer än 100 miljoner SEK.