ThorenGruppen utser "Årets unga stjärnskott"

Lördag 24 januari 2015 är det dags för Handelsgalan i Umeå som uppmärksammar handeln i Umeå som har närmare 6 000 företag och cirka 3 000 anställda.

ThorenGruppen är huvudsamarbetspartner för galan och kommer i samband med kvällen att dela ut pris till "Årets unga stjärnskott" som är en person under 25 år som har utmärkt sig särskilt inom handeln i Umeå kommun för sin kreativitet, drivkraft eller förmåga att leverera ett gott resultat.

Vi tycker att Handeln är viktig för Umeå och ser nödvändigheten i att fler unga vill engagera sig och jobba inom handeln. Därför vill vi dela ut ett särskilt pris till Årets unga stjärnskott som är en person under 25 år som har utmärkt sig särskilt inom handeln i Umeå kommun för sin kreativitet, drivkraft eller förmåga att leverera ett gott resultat. Det är fritt fram för alla att nominera någon till Årets unga stjärnskott, ju fler förslag som kommer in desto bättre, säger Joakim Ekblom, marknads- och kommunikationschef på ThorenGruppen.

Nomineringen till priset sker via Handelsgalans hemsida mellan 26 november och 31 december.