Som ett led i Thules nya satsning Thule ’Active with Kids’ lanseras cykelvagnen Thule Coaster

Cykelvagnen Thule Coaster är en del av Thules nya produktkategori ’Active with Kids’, där Thule kommer att introducera ett flertal produkter speciellt anpassade för den aktiva familjen. Thule Coaster är enkel att använda och går snabbt att ändra från cykelvagn till promenadvagn.

Thule Coaster är en tålig, säker och bekväm cykelvagn som enkelt kan göras om till promenadvagn när det behövs. Vagnen är ett naturligt val för alla familjer som inte behöver de extra funktioner som erbjuds inom Thules Chariot sortimentet av barnvagnar, men som ändå vill kunna leva ett aktivt liv med sina barn på ett enkelt och smart sätt.

Funktioner – Thule Coaster

• Enkel att ändra från cykling till promenad.
  • Säker koppling till cykel med Thules patenterade ezHitch™.
  • Promenadvagnshjulet förvaras enkelt i vagnen.
  • Extra lastutrymme vid behov.
  • ”HeightRight” – reglerbart handtag för bekvämare promenad.