Thule presenterar en helt ny produktkategori, vid årets Outdoormässa i Friedrichshafen, 10-13 Juli

Thule har under de senaste åren stärkt sin position som ett ledande företag i sport- och fritidsbranschen genom flera nya produkter anpassade till en aktiv livsstil. Vid årets Outdoormässa i Tyska Friedrichshafen presenterar Thule ytterligare nyheter som gör det ännu enklare att spendera mer tid i naturen.

Thule är världsledande i att utveckla sport- och fritidsprodukter som gör det enklare för människor att ta med det de älskar på ett enkelt, säker och stilfullt sätt. Vid årets Outdoormässa i Tyska Friedrichshafen presenterar även Thule en helt ny produktkategori som gör det ännu enklare att leva ett aktivt liv.

Med i montern finns medlemmar från Thule Crew
Extremskidåkaren och B.A.S.E jumper Matthias Giraud (FR), Snowboardåkaren Flo Orley (AS), Forskanotisten och äventyraren Pedro Oliva (ES), Triathleten Eva Nyström (SE) och Martin Flinta (SE) från Thule Adventure Team.

Thule fortsätter sin uppskattade tradition att servera mässans bästa kaffe i Thules Espressobar i mässmontern – gjorda av världsberömde baristan Roberto Dell´Aquila (SE/IT).

Vill du ha mer information om Thules breda sortiment av sport- och fritidsprodukter eller lära känna några världsledande atleter från Thule Crew, besök Thule i hall A7, monter 400 vid Outdoormässan i Friedrichshafen, Tyskland.