Titania stödjer Märsta Ridklubb

Titania stödjer Märsta Ridklubb

”Märsta Ridklubb är en klubb med ett stort engagemang. Ni har tydliga mål med er verksamhet i allmänhet och ungdomsverksamheten i synnerhet, vilket ligger väl i linje med våra värderingar och vår sponsringspolicy.

Märsta Ridklubb har en mycket tydlig fokusering på sina ungdomar och hästsporten lockar främst unga tjejer som behöver lyftas för att stärka sin position i samhället.

Klubben satsar stort på utbildning av sina ungdomar och ridsporten har historiskt format bra ledare. Kombinationen av väl utbildade och goda kvinnliga ledare välkomnas av den bransch som vi på Titania representerar. Att klubben dessutom håller på att stärka sitt miljöengagemang gör att vi på Titania Bygg & VVS AB mer än gärna bidrar till att klubben kan fortsätta att utveckla sporten och förse samhället med goda välutbildade ledare i framtiden.

Vi på Titania Bygg & VVS sponsrar inte bara Märsta Ridklubb med material till en inbyggnad i ert nya ridhus, vi låter även Stefan Jonsson vara tillgänglig för att utveckla er verksamhet och ert miljöengagemang. Stefan har mångårig erfarenhet av verksamhets- organisationsutveckling och kan hjälpa klubben med att strukturera er resa in i framtiden.

Vi vill även bidra med material till er utbildningsverksamhet och hoppa på ett gott och långvarigt samarbete, så att vi tillsammans kontinuerligt kan utvärdera hur vårt samarbete bidrar till att utveckla er verksamhet

Einar Janson

Titania Bygg & VVS"