TMS lanserar ny lågpris Scooter i 25 och 45km/h segmentet

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2010 15:20 CET

TMS lanserar ny lågpris Scooter i 25 och 45km/h segmentet. I april sker de första leveranserna av TMS nya Scooter. Modellen heter S3 och kommer att finnas som både klass I och klass II modell. Den är därmed helt anpassad för de nya körkortsreglerna. Vad som gör modellen unik är det låga priset i förhållande till kvalitet och design. Marknadspriset kommer att ligga runt 8 000 SEK inklusive moms vilket är ca 30% under motsvarande modeller på marknaden. TMS S3 kommer att säljas via auktoriserade återförsäljare samt via www.tmsmotor.se

För mer information kontakta:

Mikael Kjellman

VD, Trendimport AB

Tel: 08-522 168 00

mikael.kjellman@trendimport.se

TMS är en del av – Trendimport. Trendimport Gruppen omsatte ca 100 miljoner SEK 2009. Trendimport har haft en kraftig omsättningsökning varje år sedan starten 2003. Bolaget har ca 25st anställda fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Kina. Idag kan du hitta Trendimports varumärken i Sverige, Norge, Danmark, Estland, Lettland, Nederländerna och Spanien. Information om bolagets respektive verksamhetsområden kan du hitta på webbplatserna: http://www.investliving.se/, http://www.tmsmotor.se/ , http://www.bathlife.se,  http://www.lifebike.se samt http://www.trendimport.se/trading

Kommentarer (0)